Thursday, December 25, 2008

christmas

christmas eve 成日就去左買野.

大家都鍾意係最後一日先去買野, 所以好多鋪頭都有好多人排隊.

第一站就係去超級市場買杏仁, 因為我 mother 話要買, 同埋要無花果. 無花果竟然得返 2 包, 原因係 2.99 一包 (原價 $5.99)

第 2 站去一間糖果鋪買 chocolate, 又係好多人排隊, 好彩有好多貨, 之前仲擔心會無貨.

第 3 站就係去 game 鋪買 game, 係 cod5 同 resistance 2 之間考慮, 最後都係選左 resistance 2, 果然呢隻 game 係我既首選.

係街上望見 d 同我同年齡既人, 對比就發覺自己買既野好家庭式, 見到其他人都係攞住 d 服裝既袋, 去超級市場個 d 更加係比我大既人多. 可能我既購物模式似 d 中年或者長者.

呢個時候我諗起某日我問池仔點解唔出去行, 佢既答案就係無女, 我知道點解我既購物模式係咁, 我對服裝個類完全無興趣. 唔通同個女仔講去睇 pvc, 遊戲機個 d.

記得有人問我, 鍾意咩類型既女仔.

可唔可以話, 鍾意 acg 個類.....(自己講完都想笑...)

1 意見:

Anonymous said...

Why not cod5 ~~你回來可以交換PLAY =3=

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name Gadget 1.1