Friday, January 9, 2009
行入信 x 既漫畫鋪, 總覺得有 d 奇怪, 可能有一段長時間無入過一間漫畫鋪.

漫畫鋪某 bl section 總係有一班女仔係度, 評論自己有睇過既漫畫. 雖然我唔睇 bl 漫畫, 但我要揾既輕小說就係 bl 漫畫旁邊, 所以好似我自己都睇呢類型既漫畫一樣.

其實我估唔到有咁多女仔鍾意 bl 漫畫, 某年池仔係俾我個堆 dvd 入面有一套 bl, 大意係一個
男仔入左一間男校, 選左去扮女人....睇左1 分鐘即刻唔睇.

bl 小說有個特點, 就係入面既男角比女人更靚, 隨時著起女裝既話可以選 xx 小姐, 女仔鍾意睇就係憧憬自己會認識到一個好似漫畫入面既靚仔. (至於男既當然係好似某 xx 少女男主角講, 男人既浪漫就係同美少女 xx....而唔係開高達同渣古大戰.)

比起自己想揾既輕小說 (xx 少女,), 題材完全唔同, 可惜班女走左之後我都係揾唔到, 結果只好攞本 "rec" 第 9 期, 付款離開.

0 意見:

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name Gadget 1.1